Hvis der er nogen der forstår at nyde livet, så er det Futte.
Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
9 timer siden


Ingen kommentarer:
Send en kommentar