Jeg vil ønske alle en god Påske og sige tak for mails og breve.
Jeg har ikke kræfter til at skrive tak til hver enkelt, men jeg er meget taknemmelig.
Helbreddet skranter og jeg skal ind til undersøgelser lige efter Påske,
jeg har stiftet bekendtskab med ventetiderne, det er ikke sjovt at gå og vente samtidig med at man bliver dårligere for hver dag.
Mange gode tanker
Inge
Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
8 timer siden



