fredag den 29. maj 2009

Hverdags betragtninger


Naturen er flot i øjeblikket, dette træ er fra min have,
nu står det med de flotteste hvide blomsterkranse,
og i efteråret med blade i efterårets farver.

Jeg sidder på min nye kommandobro og nyder livet med en god kop kaffe
og en forloren cigaret i munden, den hedder nicorette inhalator,
og den har hidtil hindret mig i at stoppe en rigtig cigaret i munden, så det er godt.

I går blev jeg færdig hos tandlægen, jeg har fået 4 nye tænder, det er godt
Regningen blev kæmpestor, det var ikke så godt ;-) så jeg har droppet ferieplanerne.
Sukkersygen er under fuld kontrol, det er godt.
Vægten er for nedadgående, det er godt.
Knæet er blevet bedre efter akupunkturen.det er godt.

Jeg er godt tilfreds med livet i al almindelighed, det er godt.
Nu vil jeg sy, det er alle tiders
Posted by Picasa

1 kommentar:

Ati sagde ...

Jeg er veldig glad at du har det godt! Nå kan du begynne å sy igjen med glede :)
Og da har vi, tilskuer, godt av :-)