onsdag den 6. maj 2009

Kreta drømme


Nu kan man komme til Kreta og bo på et 4 stjernet hotel
en uge for 2100 kroner.
Det kunne jeg godt klare,
men et kig i kalenderen fortæller
at det ikke kan lade sig gøre
på nogle af de givne tidspunkter.
Æv altså, det er dårlig planlægning.

Det var på Kreta jeg stoppede al rygning for et år siden.
alene af den grund har jeg et stort plus for Kreta i mit hjerte.
For det var absolut tiden for mig at stoppe rygeriet.
At jeg så senere fik indtil flere negative " præmier" vidste jeg ikke dengang.
I dag ved jeg at jeg fik sukkersyge og ondt i knæet
og at jeg sover mange flere timer væk end jeg gjorde mens jeg røg,
at jeg havde mere energi, men også at jeg hostede og pustede.
hvad der er skyld i hvad ved jeg ikke.
Min søde akupunktørdame taler noget om fugt,
der tidligere blev brændt væk, men nu samler sig i led og muskler.
samt meget mere som jeg ikke er i stand til at genfortælle,
fordi jeg ikke forstår det hele .
men det hjælper på knæet for hver gang jeg er der.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Uha, så´n en tur ned til varmen kunne ellers være godt for sjæl og legeme! Bytte, bytte - jo du kan tro vi kan bytte!

ingedk sagde ...

Taler du om at bytte taske med kort ?
hvis ja, send en mail ingequilt@gmail.com

Unknown sagde ...

Jeg elsker Kreta :-) Har fundet mange gode tips til min næste Kreta rejse på Kreta.dk.

Fortsat god sommer
Bjarke T.