tirsdag den 7. juli 2009

Livskvalitet og Freja


Her er Freja på besøg og den tid jeg tilbringer sammen med hende kalder jeg kvalitetstid.
Freja er mit yngste barnbarn
Jeg bad hende finde farver i trådrullestativet til en mosaik, jeg syr, og det gik hun meget op i.
så legede vi med øreringe, hun syntes det var sjovt at kigge i smykkekurven og vi fandt da også et par øreringe til hende, og det endte med at hun satte mine guldøreringe i mine ører.
Jeg mente ellers at hullerne ikke var der mere, men med list og lempe kom de i, det er en fordel med unge øjne og små behændige hænder i den situation.
På fredag rejser Freja med mor og far en hel måned til Kreta, jeg kunne have været med men nej de er alt for varmt
I dag er der 20 grader i Danmark og det er en super temperatur, man kan trække vejret og benene er ikke som elefantfødder.
Posted by Picasa

1 kommentar:

"HANNES" sagde ...

Hej begge to.

Håber at I rigtig hygger jer.
God fornøjelse - er hun også kreativ???