onsdag den 23. juli 2008

Huskeseddel


"Mindre tid på ydre ting og mere tid på den indre vækst " skriver Sanne Ehdin

Gode tanker fremmer indre vækst

10 skridt til indre vækst:

1. Jeg ved at jeg har et valg.

2. Jeg bruger dette valg til at justere mine reaktioner efter hvad der sker.

3 Jeg accepterer mig selv helt og fuldt.

4. Jeg værdsætter og påskønner mig selv.

5. Jeg passer på og drager omsorg for mig selv.

6. Jeg sætter klare grænser for mig selv og andre.

7. Jeg sørger for at foretage mig gode og sjove ting.

8. Jeg nærer omsorg for andre og holder øje med om mine omgivelser har det godt.

8. Jeg tager mod venlighed og gaver og nyder det.

10. Jeg deler livets glæder og gaver med andre.




1 kommentar:

Madame sagde ...

Sanna Ehdin er bare så dejlig at læse - fyldt med kloge råd :-)