mandag den 14. juli 2008

Find din glæde


Jeg bliver glad af:

at sætte Louis Armstrong på cd spilleren eller Elvis for den sags skyld, (han var bare en stor dreng der sang himmelsk)

Jeg føler mig levende når:

mit barnebarn ringer og spørger om jeg vil lege.

Jeg føler mig tilfreds når:

jeg læser en god bog, ser en god film, er i gode venners selskab, kæler med min kat, er gode venner med min mand ( :-)

Jeg bliver lykkelig af:

at være kreativ.



Kan du svare på disse spørgsmål, som er fra bogen af Sanne Ehdin: Find din styrke

2 kommentarer:

conny sagde ...

Og jeg bliver glad af at læse dine betragtninger over et godt liv. Især det med barnebarnet.
Jeg er glad for, at min ældste datter på 23 (næsten) siger, hun glæder sig til at få børn, og til at vi skal blive bedsteforældre.

ingedk sagde ...

tak fordi du bliver glad :-)
Du kan roligt glæde dig til børnebørn, det er livets dessert.
Jeg har dem i alle aldre og de er pragtfulde