onsdag den 21. april 2010

Skønhed og lidt snak


Fotografi hugget fra HP hjemmeside.

Det giver ro i sindet at kigge på dette skønne fotografi, jeg tror det er fra Canada, har desværre aldrig været der.
Jeg har haft rigtig travlt i dag med at sende fotos og andet godt til IQF i Houston og til Twistéd treads Birmingham, det er ved at være sidste udkald med at melde Quilts til de store messer.
Til Houston har jeg lavet en: The climate paradox 2010 art quilt, spændende om den går igennem, det får jeg at vide senest 4 juni.
Og til Birmingham har jeg lavet en" Crazy Town" hvor alt er vredet og skævt og til miniature quilt har jeg meldt et familiemedlem et kvindeportræt der måler 30*30 cm.
Nu må vi se om jeg tager mig sammen og snupper en tur til Birmingham i august, det kommer altsammen an på om jeg får min mave til at blive normal efter operationen, som jeg stadig ikke har hørt hvornår skal ske
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Britta Svanborg sagde ...

Flot billede.
Nu må de snart tage sig sammen på OUH.
Håber du får brev i morgen.
Her har det været blæst, regn, sne, slud og sol i dag.
Joh da, april er lunefuld.
Kh. Britta

Vibeke sagde ...

Jeg syntes det er temmelig længe du har ventet, det er jo nærmest mishandling af mennesker.
Håber lige som Britta, at du hører noget nu!
Knus
Vibeke

Mitt lille hjørne sagde ...

Flott at du tenker å sende noen av dine spennende arbeider til det store utland...hvis du lykkes!!
Nå må det snart være over med din venting..rene misshandligen spør du meg.