lørdag den 11. april 2009

Design: Firkant Trekant Rund


Art quilt syet i 2007.
Fandt den frem,fordi den siger mig noget om i går,
hvor jeg måtte til vagtlægen i Odense.
Jeg var hundesyg, svimmel, kogte og meget andet.
Kort sagt jeg kan ikke selv regulere den diabetes 2 som jeg har.
Jeg fik en meget kompetent læge, der omgående gav tabletter,
og nu skal der så gå lidt tid for at se om det hjælper.
Stor ros til vagtlæge ordningen, den fungerede ihvertfald i går.
Og til jer der læser dette og er raske:
Ih hvor skal I være glade,
MAN ER PÅ DEN NÅR DER ER NOGET GALT
Tilbage til quilten, den minder mig om de celler som ikke
lukker sig op for insulin og derfor gør een syg
Posted by Picasa

4 kommentarer:

nicole DAVET sagde ...

Coucou Inge...I choose to write in english althouggh I know that very often I don't write good english..I am french, if you understand french , I don't mind "d'écrire en Français"

Thank you to share your textile works..your crazy town makes me dream as if , to day, I could be a little girl ( in fact it's very far ! )
Your research in contemporary textile work seems very attractive to me.I'll come back later to visit your blog.
Peacefull and happy Easterns to you. Nicole

Ati sagde ...

Hi Inge, jeg er glad at legevakten jobber i Påksehelga! Forsiktig kjære venn, håper det gar bra nå.

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Inge !

en meget smuk quilt vil jeg lige sige...og så tænkte jeg på det, da du skrev i et andet indlæg at du lige var lidt svimmel.....ja du har ret man skal være glad for sit gode helbred.....det betyder rigtig meget....godt at du fik en kompetent læge til at gøre noget ved det....håber du efterhånden får styr på det.....så pøj,pøj med helbreddet.....nyder virkelig din flotte quilt.....

ingedk sagde ...

To Nicole:
Thank you for nice comments on english, sorry I d"ont understand French.
Peacefull and happy Eastern you too
Ati:
Tak for dine søde omsorgsfulde ord og ja det er godt at bo i et land hvor lægevagten virker, når man har brug for den, og det havde jeg virkelig i går.
Anita:
Jeg skal nok få styr på det,jeg er vokset op med diabetes, min mor fik det efter at have født mig, det har nok været en stor omgang
;-)der var altid en hulens masse grønsager på middagsbordet, og jeg blev så træt af dem, men nu er turen kommet til mit spisebord !