tirsdag den 24. marts 2009

Løs snak om blodsukker


Mit blodsukker er for højt,
min livsnyder tilværelse ser ud til at slutte her.
Hvor jeg før gik let og elegant (!) forbi det grønne,
må jeg nu kigge en ekstra gang på
hvad jeg i det hele taget orker at spise i den afdeling.
Jeg har nu købt en hel masse forskelligt
og går i gang med at lave en grønsagssuppe
som jeg skal have morgen middag og aften
jo for det blodsukker skal ned ellers skal jeg have tabletter
og det vil jeg ikke
Posted by Picasa

5 kommentarer:

johanne sagde ...

Kan godt forstå, du vil prøve at undgå tabletterne, sådan ville jeg også have tænkt. Og dette her må jo være en del af dit restaureringsarbejde.
Grøntsagssuppe lyder dejligt på sådan en kold dag som i dag. Held og lykke med det.

Madame sagde ...

Det lyder godt, at du forsøger at løse problemet via kosten! Og motion har også meget at sige. Skal du selv måle blodsukkeret?

ingedk sagde ...

Jeg har 10 dage til at sænke blodsukkeret via kosten, og jeg skal selv måle blodsukkeret derefter.
Jeg har ikke spist et gram sukker siden jeg var hos lægen, jeg er i gang med en livsomlægning !
Jeg skal åbenbart have kniven på struben for at kunne gøre det.
Men nu kan og vil jeg

Madame sagde ...

Det er meget flot! Pøj pøj med det :-)

Ati sagde ...

Bare suppe? ingen brød, och arme deg !! Også til frokost ????
Lykke til !! Håper det hjelper godt!