onsdag den 4. februar 2009

Futte finder altid en plads



Futte er 13 år gammel og deltager i alt her i huset.
Han placerer sig altid i centrum.
Inden det ringer på døren kan jeg se på ham, at der er nogen udenfor.
Når vi skal i byen følger han os mens vi gør klar
og han ser misfornøjet ud
Når vi kommer hjem står han inden for døren og byder os velkommen hjem
med det gladeste missesmil og en snurrig knurren
Sommetider tænker jeg på hvad vi skal gøre når han ikke er her mere,
jeg kan se han er gammel, han tager et trin ad gangen når han går på trapper.
Og her i den kolde tid vil han ikke gerne udenfor.
Det kniber også med at holde territoriet fri for fremmede katte,
det skete ikke for 5 år siden, da blev de jaget godt og grundigt hjem

Håber han bliver rigtig gammel.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

Futte ser rigtig sød og dejlig ud...havde selv katte før jeg fik hund...blev faktisk allergisk overfor katte og måtte af med de to styk jeg havde...trist.....men katte er søde og rare dyr...knus og kram til Futte !

gunnelsvensson sagde ...

så fin katt! Det är så hemtrevligt med katter! Det är min tredje katt jag har nu, och skulle nog inte klara mig utan! Tack för kommentaren på min blogg, visst gör Ulva roliga saker?? Men hon har ingen hemsida, tyvärr !!Men det har kommit ut en liten fin bok nu med hennes quiltar:-)

murgelchen sagde ...

It´s a nice place and a nice cat.
LG,
Helga

Mitt lille hjørne sagde ...

Futte er så fin.Vi har vår andre katt.Det var fryktelig da vi måtte innse at livet til Søss måtte ta slutt.Jeg gråt og kunne ikke tenke meg ny katt.Men så kom Putte-jenta inn i vårt liv og det er bare så
hyggelig!!!Kosekatt er hun.Håper Futte får noen gode år til med dere.

Anonym sagde ...

Jeg håber også, at han bliver rigtig gammel - vi knytter os jo tæt til vores dejlige katte.
Og han er da bare en charmetrold :O)