tirsdag den 17. februar 2009

Blå Bog




Farveleg tirsdag "Blå"

Udenfor er himlen blå
Jeg kiggede rundt i mit hjem, der er ikke meget blåt.
Fik så øje på min bogreol, der er fyldt med design art quilt bøger,
og der er en del, der er blå.
"Contemporary Quilts"
design, surface and stitch skrevet af Sandra Meech.
Fantastisk inspirenden designbog fyldt med ideer og teknikker.

"Fusin fabric"
af Margaret Beal
Det er jeg ikke kommet igang med ,
alene af den grund at den soldering iron som jeg købte i USA
ikke kunne bruges i dansk stikkontakt,
og lidt fusk gjorde at den bare slet ikke kunne noget som helst.
Skønne spildte kræfter !

"Creativ Embroidery"
Designs.Textures.Stitshes
af Jan Beaney og Jean Littlejohn
Stor flot teknik og designbog

Jeg elsker mine bøger og der er mange i reolen
Posted by Picasa

5 kommentarer:

murgelchen sagde ...

All three interesting books.
Helga

gunnelsvensson sagde ...

Jag gillar blått :-)
Och en av mina favoritförfattare är Sandra Meech, har båda hennes böcker, jag har även creativ Embroidery!

Anonym sagde ...

Plutselig dukker det opp en farge der man minst tenker på det...

Quilting er flott da. Jeg har prøvd litt, utrolig vanskelig. Jeg får ikke til å være SÅ nøye som man må der :)
men nesten *ler*

FO - 2 sagde ...

Fine blå fargeklatter. :)

Unknown sagde ...

Flott blått innlegg:0)