søndag den 17. januar 2010

Nytårskoncert


I eftermiddag har jeg fået en energi indsprøjtning,
 og den var tiltrængt ;-)
Jeg tog mig selv i nakken og gik til Nytårskoncert
med Fyns Ungdoms Symfoniorkester.
Det var helt utrolig godt, vi er vant til at det er Odense Symfoniorkester, men der er ikke penge til profesionelle musikere, derfor spiller Ungdoms symfoniorkestret.
Og det gjorde de godt, rigtig godt endda.
 Meget varieret, startende med et Indiana Jones medley,
derefter musik fra Star Wars og James Bond
 Efter pausen den mere traditionelle afdeling:
Strauss,H C Lumbye,Mozart,Verdi,Donizetti.

Medvirkende var også 3 kor, der var slået sammen,
Nordfynskoret,Pilekoret,Langesøkoret
Ren Vellyd

Det var godt jeg kom afsted,
jeg må se at nedlægge min vanlige dovenskab,
for jeg har det så godt ovenpå denne eftermiddag :)

Ingen kommentarer: