onsdag den 4. november 2009

Nye julekort 2009

 
Nu nærmer Julen sig og jeg syr julekort.
I dag har jeg været til læge at få Hini vaccination, jeg tror nok det er det den hedder. På godt Dansk er det mod svineinfluenza, jeg er i risikogruppen fordi jeg har diabetes, fik jeg at vide.

Udenfor regner og blæser det og hundekoldt er det også, en god dag at udføre indendørs sysler,
så jeg syr videre.
God fornøjelse til jer der skal ud i det Herrens vejr, der er nu mange fordele ved at være pensionist :-)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Ellen sagde ...

Den hedder nu H1N1 - altså ettaller og ikke i'er :-)
Jeg er desværre ikke i nogen risikogruppe, så jeg kan ikke blive vaccineret. Jeg kan kun håbe på, at nogen har ret i, at jeg og ældre end mig ofte er immune pga. tidligere tiders spansk influenza.

Pyt nu med det - dine julekort er flotte, men hvordan søren får du frimærker til at sidde fast på dem?
Eller kommer de med i gaver?

ingedk sagde ...

Tak for det, så blev jeg så klog, tænk at det er en fordel at være i risikogruppe:-)
Julekortene skriver jeg på med kuglepen, frimærket sættes fast med en klat limstift, sendes med postvæsenet, og de kommer frem uden problemer med et 5,50 kr. frimærke

Mitt lille hjørne sagde ...

Lekre dine julekort.Litt snø hos oss i dag...uff:( Ingen svineinfluensa her ennå.Vi som ikke er i risikogruppe kommer laaangt ned på lista..og alle anbefales vaksinen..kaos og mangel på den skaper mye frustrasjon.
Den som lever får vel se:))

Mitt lille hjørne sagde ...

Vksinen mangler altså...var det visst,hæ,hæ!!

Ati sagde ...

Fine julekort du lager, jeg har ikke begynt å tenke på Jul ennå, oei ;)