lørdag den 29. august 2009

"Friendship" udsnit af quilt af Susan Chapman

 

Jeg studerer billederne af de mest interessante art quilts, som jeg så i Birmingham.
denne er een af dem.
Susan Chapman: "Moder Jord"
Jeg har 4 udsnit af quilten men ikke et billede af hele quilten,hvorfor ved jeg ikke, jeg må have været helt inde i at studere detaljerne og har glemt helheden;-)
Jeg glæder mig til at der udkommer en DVD med alle quilts, den slags kan jeg kigge på længe, fuldstændig som i en bog, og heldigvis købte jeg spændende bøger derovre.England har ikke moms på bøger, det synes jeg er et flot signal at give, bøger er vigtige, altså ingen skat til Staten.
På Fyn veksler denne lørdag med sol og regn, men det er stadig en god eftersommerdag.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Le Passe Temps sagde ...

Dear Inge...thank you to share with the visitors of your blog..
Each time I visit your blog ( at least once a week ), I find something new, and interesting..
You are a super woman..
Nicole