jeg syr tekstil postkort,her er 15 stk sat sammen til en Danmark sommer collage
Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
12 timer siden


6 kommentarer:
Hvor er de smukke, Inge, du er fantasisk til at sy!
Det ble kjempeflott!
De är mycket fina Inge!
Meget fint udtryk for "Sommer i Danmark" - jeg bliver i feriehumør. Jeg elsker at sende postkort fra ferier, og disse ville da være fantastiske at bruge, selvom det næsten er synd at sende dem ud i den vide verden. De skal hænge og pynte og glæde.
madame: jeg elsker at sy og kan ikke lade være, jeg må altid lige prøve om jeg kan omsætte mine indtryk til stof collage
gudveig og gunnel: tak, dejligt at se jer her på bloggen
conny:postkortene skal ud i den store verden og med poststempel på
jeg bytter med andre i den store vide verden
Hvor er de kanongode - lige mig.
Send en kommentar