for de gode ord og det smukke kort
Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
7 timer siden


1 kommentar:
hej Inge.
ja selv tak, jeg føler bare at jeg var nød til at gøre noget..... Dejligt at du kunne lidt kortet.....
Send en kommentar