med hilsen fra en gris :-))
Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
8 timer siden


1 kommentar:
Hvor er det smukt at følge med i dine dejlige kort.
Det med grisen - tja, gad vide hvad afsenderen havde tænkt..? Inge - din glade gris:)
Knus fra BL :)
Send en kommentar