søndag den 16. maj 2010

Portræt -_-POMEROL


Endelig fik jeg dette loadet op, det tog sin tid.
Jeg var startet med et, hvor der var et termometer der viste 25 graders varme !
Og det var fordi nu vil jeg godt snart have 25 graders varme udenfor, og hvis nu ham der står for tempeeraturen herhjemme, kun kan se i billeder,
så skulle det være det vist på et foto ;-)
Men det ville ikke som jeg ville.

Nu ender det med et portræt fotograferet i Mijas, den hvide by i Spanien, hvor vi holdt ferie i marts måned 2010.
Jeg har stadig mange fotos at tage af derfra.
Jeg sidder og kigger ud på gaden i en lille by, der er ikke meget sjovt eller fantastisk at kigge på.
Fantaserer over hvor meget mere overskud der er i Spanien til at sætte kulør på livet, smukt på husene , det må hedde at have overskud.
Har vi overskud herhjemme??

Jeg venter besøg af datter og svigersøn, der har været i Syd Frankrig på vinrejse.
De kommer med en drikkemoden POMEROL som jeg skal fornøje mig med


JEG GLÆDER MIG
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Barb lees sagde ...

Kære Inge
Hvor er hun bare yndig - dit portræt. Jeg beundrer de billedhugger som skal skære alt det andet væk, og lade det tilbageblevne blive "billedet" - vi plejer jo at bygge op - i stedet for at skære væk.

Farver og varme - ne, Danmark lige nu har ikke mange farver. Ikke meget varme. Vi må tænde lys, lytte til musik, kigge på billeder på PCen eller andre drømmebilleder, for at finde det spændende. Vores gde er heller ikke spændende lige nu, vind, rusk regn, og en kort hundeluftetur - Buster bliver lidt snydt i tiden.
Ha en god søndag - knus og kærlige tanker,
Barbara

Anonym sagde ...

Kære Inge. Dejligt - alt det, du sætter på din blog. Og jeg kan forstå, at du var i Aulby i går, hvor der nok var mange dejlige ting at se på - flot klaret, at du kom af sted. Jeg håber også på, at om et par dage .. ja så skulle varmen komme - jeg glæder mig - men mens vi venter, så skål i den gode rødvin.
Søndagsknus fra Kirsten.

Yvonne sagde ...

Kære Inge
Jeg puster lidt varme hjem til dig. Jeg er i Mumbai pt. og her er der for varmt. I eftermiddags havde vi 37 grader. Man skal ikke lave meget for så sveder man. Jeg var dog ikke ude så længe.
Ha' en dejlig søndag
Kh Yvonne

Anita Bruno sagde ...

Nyd den vin-- Pomerol er min yndlingsvin!! Tak for brevet,knus anita

Britta Svanborg sagde ...

Kære Inge.
Så er jeg hjenmme igen efter en helt utrolig tur til Sydafrika.
Hvor var det spændende, og hvor var det godt vi fik bestemt, at vi ville afsted.NU.
Jeg skyndte mig ind på din Blog, for at se hvordan det går med dig.
Det er noget rigtig skidt, jeg håber du kan blive ved at holde flaget højt.
Længe længe endnu.
Men om jeg forstår hvordan du magter det.
Du må være det modigste, stædigste og mest viljestærke menneske jeg kender.
Jeg tror ikke der er mange i "dine sko", der evner at være til glæde for andre, hvad du er, bare ved det du skriver.
Jeg håber og ønsker sådan for dig og din familie, at din tid må blive rig, varm og dejlig.
Længe længe endnu.
Godt du har fået en rollator, så du ikke går og falder.
Jeg sender billeder til dig fra Sydafrika.

Mange kærlige hilsener, tanker og gode ønsker fra Britta