Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
12 timer siden
Jeg hedder Inge og er en gammel livsnyder i fuld aktivitet Jeg er vild med kunst, former, mønstre og farver. Min bedste ven er min symaskine som jeg bruger på den frie facon, d v s transportøren slået fra og stoppefoden på, på den måde kan jeg male med symaskinen Jeg syr art quilts, collager, tekstilkort m m
2 kommentarer:
Den der er jeg da helt vild med! :D
Waooo... det er flotte farver! Elsker pink og brunt sammen. Kan også sagtens se det blive til en super fed taske! :P
ja du siger noget, måske skulle jeg sy en taske af det, god ide
Send en kommentar