Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
11 timer siden
Jeg hedder Inge og er en gammel livsnyder i fuld aktivitet Jeg er vild med kunst, former, mønstre og farver. Min bedste ven er min symaskine som jeg bruger på den frie facon, d v s transportøren slået fra og stoppefoden på, på den måde kan jeg male med symaskinen Jeg syr art quilts, collager, tekstilkort m m
5 kommentarer:
Hvor er det smukt, Inge!
Jeg har også været på Kreta - det er en meget spændende ø :-)
Sikke en farve, vidunderlige billeder.
Mvh.Vibeke
Beautiful.
LG,
Helga
Nydelege solnedgangsbilder:0)
Ha ein fortreffeleg gul aften!!
Wow, smukke farver. Jeg er ellers ikke så vild med pasteller, med de der går bestemt an :-)
Mvh Malou
Send en kommentar