Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
12 timer siden
Jeg hedder Inge og er en gammel livsnyder i fuld aktivitet Jeg er vild med kunst, former, mønstre og farver. Min bedste ven er min symaskine som jeg bruger på den frie facon, d v s transportøren slået fra og stoppefoden på, på den måde kan jeg male med symaskinen Jeg syr art quilts, collager, tekstilkort m m
3 kommentarer:
Så mange fine bidrag til den oransje fredagen:=)
Blomsteren var utruleg flott!!
Ha ein finfin fredag
Hvor er det smukt! :)
Jeg måtte eje denne akvarel og var heldig at få den, den giver mit øje ro, jeg er meget glad for den
Send en kommentar