Nordmændene har gravet et hul på 100 meter,
og har fundet en rulle kobbertråd.
Oslo Universitet udtaler at man for 1000 år siden havde telefoner i Norge!
Svenskerne har gravet et hul på 200 meter, og har fundet noget silicium.
Göteborg Universitet udtaler at man for 2000 år siden havde fibernet i Sverige!
Danskerne har gravet et hul på 300 meter, og har ikke fundet en snus!
Århus Universitet udtaler at man for 3000 år siden havde trådløst netværk i Danmark
Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
11 timer siden

5 kommentarer:
Ha ha ha.....
Hilsen Hanne
Den er god
Herlig på en grå måndagmorgen !!
:-))
Ha ha ha!
Tiden går litt forskjellig i våre land,fiks den der:)
Send en kommentar