Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
12 timer siden
Jeg hedder Inge og er en gammel livsnyder i fuld aktivitet Jeg er vild med kunst, former, mønstre og farver. Min bedste ven er min symaskine som jeg bruger på den frie facon, d v s transportøren slået fra og stoppefoden på, på den måde kan jeg male med symaskinen Jeg syr art quilts, collager, tekstilkort m m
1 kommentar:
Hi Inge, jeg har vart hos min nabo i dag og machine quilted en sengeteppe til hennes oldebarn. Og der fikk jeg kaffe med lefse, yam,yam. Takk for din invitation men jeg er for seint nå.
Send en kommentar