Møn set fra søsiden
-
Det var så god en ide fra mine søstres side at forære John og mig De Tre
Broers Tur, som jeg skrev om den 15. maj, at vi mente det kunne være en
lige så go...
12 timer siden
Jeg hedder Inge og er en gammel livsnyder i fuld aktivitet Jeg er vild med kunst, former, mønstre og farver. Min bedste ven er min symaskine som jeg bruger på den frie facon, d v s transportøren slået fra og stoppefoden på, på den måde kan jeg male med symaskinen Jeg syr art quilts, collager, tekstilkort m m
3 kommentarer:
Hvor er det smukt, Inge. Sælger du dine smukke tæpper?
Oh.hvor den er deilig din siste sommer!!!
Tak for de smukke ord.
Madame:
Jeg både sælger og giver mine arbejder bort, jeg skal have plads til nye ideer og så er det ud med de gamle ting
Send en kommentar